Perdido en los 80
- Aquitània Teatre - Barcelona
- SOCI
- SOCI PLUS
DESCRIPCIÓ
Els anys 80 no s'expliquen¿ es viuen. I Diego Sánchez ho sap bé.
En aquest monòleg carregat de nostàlgia i humor, Diego ens porta de tornada a una època que va marcar a tota una generació: el col·legi, els jocs al carrer fins que fosquejava, les sèries que ens tenien pegats a la tele, els berenars d'entrepà, les bregues de les nostres mares, la mili, les primeres festes i aquestes amistats que semblaven eternes.
Perdut en els 80s, és un viatge directe a la nostra memòria col·lectiva, on els records més quotidians es transformen en riallades. Un espectacle en el qual nostàlgia i comèdia es fusionen per a reviure una dècada irrepetible, amb ritme àgil, molta interacció i moments en els quals el públic no sols riu¿ també canta, balla i s'emociona.
Un xou per als qui van créixer en els 80 i per als qui volen entendre per què va ser una època tan especial. Un monòleg que està arrasant en tot el país, omplint teatres i deixant al públic amb una sensació clara: he rigut, m'he emocionat i m'ho he passat increïble. Perquè els 80 no van anar només una dècada. Van ser una moguda.
FITXA TÈCNICA
INFORMACIÓ DE L'ESDEVENIMENT
DATA
Aquesta proposta ja no està disponible
IDIOMA
Castellà
CATEGORIES
ADREÇA
Avinguda de Sarrià, 33
08029 - Barcelona
INFORMACIÓ ADDICIONAL IMPORTANT
La compra o reserva d'aquesta proposta està subjecta a les condicions d'ús del carnet i de venda d'entrades del TRESC.

COMPARTEIX