COMPARTEIX

Aquest dissabte, el programa TR3SC de Catalunya Ràdio entrevista el director de Temporada Alta - Festival de Tardor de Catalunya, Salvador Sunyer. El festival, que aquest any celebra la divuitena edició, acull més de 70 espectacles de 16 països diferents, 30 estrenes absolutes, 10 estrenes a l’estat espanyol i 26 coproduccions. El teatre, la música, la dansa i el circ dels millors artistes internacionals compartiran espai amb les noves propostes dels creadors catalans. Entre la programació destaquen obres dels directors William Kentridge, Declan Donnellan, Peter Brook, Daniel Veronese, Claudio Tolcachir, entre molts altres. Pel que fa a la música, hi ha artistes de renom internacional com Ryuichi Sakamoto, Toumani Diabaté, Andrés Calamaro i Gerard Quintana. A més, parlarem d’Una comèdia espanyola, una obra brillant sobre el teatre i les relacions familiars, de l’escriptora francesa Yasmina Reza, i adaptada i dirigida per la polifacètica Sílvia Munt. Es pot veure a la Sala Gran del TNC fins al 8 de novembre. També destaquem el concert TR3SC de Quimi Portet i la música de la seva nova obra, Viatge a Montserrat. El músic ofereix un rock concentrat d’autor amb temes delirants, de melodies sensibles Sobre el programa TR3SC Els dissabtes, de 17 h a 18 h, a Catalunya Ràdio, Dolors Martínez presenta el programa TR3SC, dedicat a tota l’activitat i les propostes que té el club a tot Catalunya. L’espai, líder d’audiència de la seva franja, s’ha convertit en el gran magazín cultural del cap de setmana. Sobre el Club TR3SC El Club TR3SC és una iniciativa del Departament de Cultura i Mitjans de Comunicació de la Generalitat de Catalunya, la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals, Iberautor, Prometeatre, Telentrada, El Periódico, Abacus Cooperativa i la Federació Llull, i té la col•laboració de ServiCaixa. El club treballa per a dos públics determinats: els seus socis i els agents culturals de Catalunya. Als socis els ofereix informació detallada de l’oferta cultural a través dels seus mitjans i avantatges econòmics o d’exclusivitat per accedir-hi. Als agents culturals els dóna una plataforma de comunicació multimèdia potent per promocionar la seva activitat i una plataforma promocional per incentivar la venda. Engegat el 23 d’abril del 2006, el club ja té més de 28.000 socis i una presència permanent als mitjans de comunicació que inclou espais a TV3, Canal 33, Catalunya Ràdio, iCat fm, El Periódico i la revista Medicampus, juntament amb una revista bimestral i una plataforma de comunicació en xarxa.
per  TRESC

ÚLTIMS ARTICLES