COMPARTEIX

La davallada de consum del club de cultura se situa només en un 6,4% enfront la gran desacceleració de consum que ha patit el sector cultural. El 2012 ha estat un any d’una gran caiguda del consum cultural i el Club TR3SC no n’ha estat al marge. Tanmateix, davant les caigudes del 30% i el 40% en els sectors del teatre i la música respectivament, el consum de cultura entre els socis del Club TR3SC s’ha desaccelerat en un 6,4%. Així, la xifra d’entrades distribuïdes entre els socis del TR3SC durant el 2012 s’ha situat en 318.000 enfront les 340.000 de l’any 2011. Aquesta xifra correspon als 30031 socis de pagament que té el club. Més propostes exclusives i de producció pròpia Si una cosa diferencia el Club TR3SC de la resta de col·lectius de descomptes en oci són les propostes culturals de producció pròpia del Club TR3SC, que són la clau de la singularitat del club de cultura. A les 507 propostes exclusives del club al 2011, cal sumar-hi un increment del 23,66% que situa en 627 la quantitat d’activitats que només han pogut gaudir els socis del club. Entre aquestes s’hi compten tertúlies literàries, visites guiades, concerts, preestrenes de cinema i activitats relacionades amb la cultura del vi. Podeu descarregar-vos la memòria de l’any 2012 del Club TR3SC clicant aquí.
per  TRESC

ÚLTIMS ARTICLES